Z nowymi pomysłami na dotarcie do widzów rusza powakacyjna ofensywa promocyjna Tarnowskiego Teatru.
- Chcemy poznać opinie widzów, dlatego będziemy prowadzić przez kilka najbliższych miesięcy szerokie badania ankietowe, które pozwolą lepiej poznać potrzeby związane funkcjonowaniem teatru i jego ofertą – mówi
Rafał Balawejder, z-ca dyrektora teatru. Badania będą prowadzone zarówno tradycyjnie, jak i z wykorzystaniem możliwości jakie dają badania przez Internet. Ankieta została przygotowana przez socjologa, a wśród osób, które wezmą udział w badaniu
zostaną rozlosowane wejściówki na wybrane spektakle (pod tym
adresem można uzupełnić ankietę).
Sporym udogodnieniem dla widzów jest z pewnością łatwy do zapamiętania numer telefoniczny –
14 688 32 87 – to na klawiaturze telefonu -
14 68 TEATR. Pod tym numerem w Biurze Promocji i Organizacji Widowni można uzyskać szczegółowe informacje dotyczące oferty Teatru oraz zarezerwować bilet na wybrany spektakl. Informacje można uzyskać w godzinach od 8.00 do 20.00.
Osoby lubiące kupować bez wychodzenia z domu z pewnością skorzystają z możliwości do zakupów online. Bilety na spektakle w Solskim można kupić za pośrednictwem platformy EKOBILET, która jest zarówno zintegrowana z teatralnym profilem na Facebooku, jak i stroną internetową
www.teatr.tarnow.pl.
- Płatności za bilety dokonywane są za pomocą systemu dotpay.pl, a klient otrzymuje bilet na spektakl w formie MMS na swój telefon oraz skrzynkę email – mówi
Krzysztof Bogusz z działu promocji teatru.
- Wykorzystanie profilów społecznościowych pozwala nam dotrzeć z najnowszymi informacjami o wydarzeniach zaplanowanych w Teatrze do najbardziej zainteresowanych osób. Uzupełnieniem możliwości zakupu biletów na odległość będzie dodatkowa forma płatności w postaci akceptacji kart płatniczych przez kasę Teatru.
Bilety online – to nie jedyny nowy kanał dystrybucji biletów do teatru. W porozumieniu z właścicielami wybranych instytucji i firm rusza sprzedaż voucherów. Vouchery podlegają wymianie w kasie Teatru na wejściówki na spektakle. Takie rozwiązanie przygotowane z partnerami pozwala na zakup biletów do Teatru w popularnych i często odwiedzanych przez tarnowian miejscach. Wśród tych instytucji możemy wymienić m.in. restaurację Soprano, Pasaż, Tatrzańską, kawiarnię Hybryda, klub Forma, ośrodku młodzieżowym prowadzonym przez Stowarzyszenie U Siemachy, a także Tarnowskie Centrum Informacji Turystycznej i Promienny Zamek.
Swoją obecność od strony promocyjnej Solski zaznaczy również poprzez reklamę na tarnowski ulicach. Jedną z nich będzie montaż dodatkowych słupów ogłoszeniowych – m.in. w Parku Strzeleckim obok placu zabaw, a także w pobliżu kościoła Św. Rodziny. Jednak najbardziej nietypowym rozwiązaniem będzie z pewnością rower miejski, który pracownicy Teatru ochrzcili nieco przewrotnie –
Dyndalski.
Nowy sezon rozpocznie się od premiery "Kolegi Mela Gibsona" autorstwa
Tomasza Jachimka. Zespół rozpoczął także próby do "Czego nie widać"
Michaela Frayna, które zostanie pokazane na Talii. W planach jest także premiera "Bliżej" na małej scenie, a spektakl wyreżyseruje
Marcin Hycnar. Zobaczymy także "Makbeta" i "Amadeusza". Na sylwestra zostanie przygotowane specjalne przedstawienie. Obok tych tytułów pojawią się jeszcze realizacje na Małą Talię w czerwcu 2012 roku oraz premiera autorstwa nowego dyrektora artystycznego i niewykluczone, że będzie to spektakl muzyczny.