Hasłem kampanii Stowarzyszenia „Ich lepsze jutro” są słowa „jeden procent -niejeden uśmiech”. Kreacja powstała w tarnowskiej Grupie Autograf. Głosów w reklamie radiowej i telewizyjnej użyczyły takie gwiazdy Polskiego Radia i Telewizji Polskiej jak Tadeusz Sznuk, Andrzej Matul, Wiesław Molak czy Paula Michalik.
Stowarzyszenie „Ich lepsze jutro” startuje w kilku kategoriach, m.in. na najlepszy spot telewizyjny, spot radiowy, banner internetowy, plakat lokalny i plakat ogólnopolski. Konkurs ma na celu podniesienie świadomości społecznej na temat możliwości i sposobu przekazania swojego jednego procenta. Aby głosować na tę tarnowską organizację wystarczy odnaleźć kampanię „Ich lepsze jutro” na stronie http://jedenprocent.newsweek.pl/ i oddać swój głos. Plebiscyt trwa do 11 kwietnia.
Linki do materiałów zgłoszonych przez tarnowskie Stowarzyszenie w poszczególnych kategoriach:
Plakat lokalny: LINK
Plakat ogólnopolski: LINK
Internet: LINK
Prasa lokalna: LINK
Prasa ogólnopolska: LINK
Telewizja: LINK
Radio: LINK
Info: Ich Lepsze Jutro