Zagłosuj na „Ich lepsze jutro” w plebiscycie Newsweeka
access_time 2010-03-18 13:35:49
Każdy z internautów może sprawić, że tarnowska kampania Stowarzyszenia „Ich lepsze jutro” zostanie uznana za najlepszą ogólnopolską kampanię 1 procent. Stowarzyszenie zgłosiło się do konkursu organizowanego przez Tygodnik Newsweek i Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce.

Hasłem kampanii Stowarzyszenia „Ich lepsze jutro” są słowa „jeden procent -niejeden uśmiech”. Kreacja powstała w tarnowskiej Grupie Autograf. Głosów w reklamie radiowej i telewizyjnej użyczyły takie gwiazdy Polskiego Radia i Telewizji Polskiej jak Tadeusz Sznuk, Andrzej Matul, Wiesław Molak czy Paula Michalik.

Stowarzyszenie „Ich lepsze jutro” startuje w kilku kategoriach, m.in. na najlepszy spot telewizyjny, spot radiowy, banner internetowy, plakat lokalny i plakat ogólnopolski. Konkurs ma na celu podniesienie świadomości społecznej na temat możliwości i sposobu przekazania swojego jednego procenta. Aby głosować na tę tarnowską organizację wystarczy odnaleźć kampanię „Ich lepsze jutro” na stronie http://jedenprocent.newsweek.pl/ i oddać swój głos. Plebiscyt trwa do 11 kwietnia.

Linki do materiałów zgłoszonych przez tarnowskie Stowarzyszenie w poszczególnych kategoriach:

Plakat lokalny: LINK

Plakat ogólnopolski: LINK

Internet: LINK

Prasa lokalna: LINK

Prasa ogólnopolska: LINK

Telewizja: LINK

Radio: LINK


Info: Ich Lepsze Jutro

Komentarze...
testststs 10,2,9,1,A