Internauci wybrali - "Ich Lepsze Jutro" w drugim etapie
access_time 2010-04-22 09:24:08
Tarnowskie Stowarzyszenie „Ich lepsze jutro”, jako jedyna organizacja z regionu, zakwalifikowała się do drugiego etapu konkursu zorganizowanego przez Tygodnik Newsweek i Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce na najlepszą kampanię reklamującą 1 procent. Kampania tarnowskiego Stowarzyszenia „Jeden procent – niejeden uśmiech” zyskała uznanie wśród internautów z całego kraju. Teraz najlepsze kampanie w drugim etapie wybiorą profesjonalni jurorzy.

Do drugiego etapu konkursu Newsweeka Stowarzyszenie „Ich lepsze jutro” przeszło aż w sześciu kategoriach – na najlepszy spot telewizyjny, spot radiowy, banner internetowy, plakat ogólnopolski, prasa lokalna i prasa ogólnopolska. Teraz kampanie oceni kilkunastoosobowe jury. Hasłem kampanii Stowarzyszenia są słowa „Jeden procent - niejeden uśmiech”. Głosów w reklamie radiowej i telewizyjnej użyczyły gwiazdy Polskiego Radia i Telewizji Polskiej - Tadeusz Sznuk, Andrzej Matul, Wiesław Molak i Paula Michalik.

Konkurs ma na celu podniesienie świadomości społecznej na temat możliwości i sposobu przekazania swojego jednego procenta. Ogłoszenie wyników nastąpi w pierwszej połowie maja. Natomiast do końca kwietnia podatnicy mogą przekazać Stowarzyszeniu „Ich lepsze jutro” 1 proc. swojego podatku. Aby to uczynić należy w zeznaniu podatkowym wpisać nazwę Stowarzyszenia i jego numer KRS 0000237677. Pieniądze trafią do tej organizacji za pośrednictwem urzędów skarbowych. Stowarzyszenie przeznaczy je na uruchomienie po wakacjach Specjalistycznego Centrum Rehabilitacji dla niepełnosprawnych dzieci przy ul. Pułaskiego 91 w Tarnowie.


Info: Ich Lepsze Jutro

Komentarze...
testststs 10,2,9,1,A