Organizatorzy chcą zachęcić tarnowian do aktywnego spędzania czasu i zdrowego stylu życia. W biegu głównym na 10 km może wziąć udział każdy, kto spełni kilka warunków: jest pełnoletni, dokona opłaty startowej wysokości 10 zł w biurze zawodów, wypełni i złoży kartę zgłoszenia podając swoje dane osobowe, potwierdzi posiadanie orzeczenia lekarskiego zezwalającego na udział w biegu. W czasie biegu należy zachować szczególną ostrożność i przestrzegać zasad prawa drogowego, uczestnicy biegu obowiązani są do wykonywania poleceń sędziów oraz służby zabezpieczającej. Bieg odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne. Za pierwszych sześć miejsc w biegu głównym można wygrać nagrody pieniężne.
Trasa została wyznaczona. Przebiega: ulicą Piłsudskiego, Park Strzelecki, ulicą Słowackiego, Sitki, Poniatowskiego, a następnie nawrót na ulicę Poniatowskiego, Goldhammera, Sitki, Piłsudskiego, Na Łąkach, Legionów, Piłsudskiego. W związku z trasą biegu ulicznego w godzinach od 13:15 do 15:30 wystąpią utrudnienia w ruchu na odcinku ul. Słowackiego, ul. Piłsudskiego, północnej stronie ul. Sitki. Wyznaczone będą objazdy.
Organizatorzy przygotowali również biegi przełajowe dla dzieci i młodzieży. Szczegółowe informacje w regulaminie Biegu Leliwitów poniżej.
Imprezę przygotowali: Urząd Miasta Tarnowa, Polskie Towarzystwo Gimnastyczne Sokół-Świat Pracy w Tarnowie, Tarnowski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Camping nr 202 "Pod Jabłoniami" w Tarnowie.
%%br%%
REGULAMIN XV BIEGU LELIWITÓW
8 października 2006 (niedziela) - 13:45
Biuro zawodów przy ul. Piłsudskiego 28A w Tarnowie na terenie Campingu "Pod Jabłoniami"
czynne w dniu zawodów 8 października 2006 roku w godzinach 11:00-17:00
Zgłoszenia do Biegu: w dniu imprezy 8 października 2006 roku w godzinach 11.00-13.00, w biurze zawodów na terenie Campingu nr 202 "Pod Jabłoniami" przy ul. Piłsudskiego 28A w Tarnowie.
Program:
11.00 - 13.00 zapisy
13.30 - powitanie uczestników biegu
13.45 - start do biegu głównego na 10 km
16.00 - dekoracja zwycięzców, losowanie nagród
Trasa Biegu głównego: dystans 10 km (trzy pętle po około 3300 m) ulicami Tarnowa. Start i meta na ul. Piłsudskiego przy Campingu, trasa pętli przebiega: ul. Piłsudskiego, Park Strzelecki, ul. Słowackiego, ul. Sitki, ul. Poniatowskiego, nawrót na ul. Poniatowskiego, ul. Goldhammera, ul. Sitki, ul. Piłsudskiego, ul. Na Łąkach, ul. Legionów, ul. Piłsudskiego.
Klasyfikacja do biegu:
K1 18-29 M1 18-29 (1988 - 1977)
K2 30-39 M2 30-39 (1976 - 1967)
K3 40-49 M3 40-49 (1966 - 1957)
K4 50-59 M4 50-59 (1956 - 1947)
K5 60 i starsze(1946 i poniżej) M5-60-69 (1946 - 1937)
M6 70 i starsi (1936 i poniżej)
W przypadku małej ilości uczestników (mniej niż 5 osób) kategorie wiekowe będą łączone z wyjątkiem K5 i M6
Nagrody finansowe:
- kobiety i mężczyźni w klasyfikacji generalnej za miejsca : I - 600 zł, II - 500 zł, III - 400 zł, IV - 300 zł, V - 200 zł, VI - 200 zł
- w kategoriach wiekowych kobiety i mężczyźni za miejsca: I - 150 zł, II -100 zł, III - 70 zł
- zawodnicy nagrodzeni w klasyfikacji generalnej nie otrzymują nagród finansowych w kategoriach wiekowych
Nagrody, upominki i inne świadczenia:
- puchary za miejsca 1-3,
- drobne upominki,
- pamiątkowy medal dla 100 pierwszych zawodników, którzy ukończą bieg
- 50 nagród do rozlosowania wśród wszystkich, którzy ukończą bieg
- napoje na 3300 m (po ukończeniu pierwszej pętli )
- posiłek (kiełbaski z grila) po zakończeniu biegu
- ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków
Postanowienia końcowe:
- ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatora
- w czasie Biegu należy zachować szczególną ostrożność i przestrzegać zasad ustawy prawo o ruchu drogowym
- uczestnicy biegu obowiązani są do wykonywania poleceń sędziów oraz służby zabezpieczającej
- bieg odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne
- załącznikiem do niniejszego regulaminu jest mapa trasy biegu
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 14 626 57 04, kom. 508 15 78 02 (PTG Sokół), 014 622 07 10 (TOSIR)
oraz na stronie internetowej www.tosir.com.pl
REGULAMIN XV BIEGU LELIWITÓW w Biegach Przełajowych dla Dzieci i Młodzieży
Harmonogram startów:
11:00 - 12:00 - dziewczęta i chłopcy ze szkół gimnazjalnych (rok urodzenia: 1991,1992, 1993) dystans: dziewczęta 1000m, chłopcy 1500m
12:00 - 13:00 - dziewczęta i chłopcy ze szkół podstawowych rok urodzenia 1996, 1995, 1994
rok ur.1996 dystans: dziewczęta 600m, chłopcy 600m
rok ur.1995 dystans: dziewczęta 600m, chłopcy 600m
rok ur.1994 dystans: dziewczęta 800m, chłopcy 1000m
13:00 - dziewczęta ze szkół ponadgimnazjalnych rok urodzenia 1990, 1989, 1988 i studentki dystans: 1500m
14:30 - chłopcy ze szkół ponadgimnazjalnych rok urodzenia 1990, 1989, 1988 i studenci dystans: 2000m
Zgłoszenia: w biurze zawodów zorganizowanym w namiocie znajdującym się w Parku Strzeleckim w pobliżu Mauzoleum Generała Józefa Bema, w dniu 8 października 2006 r. Zgłoszenia na kartach startowych pobranych w biurze zawodów zgodnie z poniższym grafikiem:
- dziewczęta i chłopcy ze szkół gimnazjalnych: zapisy od 10:15 do 10:45
- dziewczęta i chłopcy ze szkół podstawowych: zapisy do 11:45
- dziewczęta ze szkół ponadgimnazjalnych i studentki: zapisy do 12:45
- chłopcy ze szkół ponadgimnazjalnych i studenci: zapisy do 14:15
Warunki uczestnictwa: w biegu przełajowym mogą uczestniczyć uczniowie i studenci, którzy prawidłowo wypełnili i złożyli w wymaganym terminie w Biurze Zawodów kartę zgłoszenia. Warunkiem udziału w biegu osób niepełnoletnich, jest pisemna zgoda opiekunów prawnych.
Klasyfikacja oddzielna dla dziewcząt i chłopców
- w kategorii szkół podstawowych: w każdym roczniku
- w kategorii szkół gimnazjalnych: w każdym roczniku
- w kategorii szkół ponadgimnazjalnych: łączna
- w kategorii szkół wyższych: łączna
Nagrody:
- okolicznościowe medale za miejsca I - III
- okolicznościowe dyplomy za miejsca I - VI
- upominki za miejsca I - VI
- 50 upominków do rozlosowania wśród wszystkich, którzy ukończą bieg
Ceremonia wręczenia medali, nagród i losowanie upominków odbędzie się na terenie Campingu "Pod Jabłoniami" ul. Piłsudskiego 28A zgodnie z poniższym harmonogramem:
13:00 uczniowie szkół gimnazjalnych
14:00 uczniowie szkół podstawowych
15:00 uczennice szkół ponadgimnazjalnych i studentki
15:30 uczniowie szkół ponadgimnazjalnych i studenci
Postanowienia końcowe:
- uczestnicy biegu obowiązani są do wykonywania poleceń sędziów oraz służby zabezpieczającej
- organizator zapewnia przebieralnię w namiocie znajdującym się obok Biura Zawodów
- organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w przebieralni
- organizator zapewnia możliwość skorzystania z natrysków znajdujących się na terenie Campingu "Pod Jabłoniami" przy ul. Piłsudskiego 28A
- podczas trwania imprezy będzie czynny bufet na terenie Campingu Pod Jabłoniami"
- organizator zastrzega sobie prawo odwołania biegów w wypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 014 622 07 10 (TOSiR) oraz na stronie internetowej www.tosir.com.pl
Rekreacyjna impreza towarzysząca na terenie Campingu nr 202 "Pod Jabłoniami"
Czas trwania: 12:30 -16:00
W programie: bieg przełajowy na terenie Campingu dla dzieci w wieku przedszkolnym i dla dzieci z klas I-III szkół podstawowych, sztafety rodzinne, konkursy rekreacyjne, konkurs wiedzy o Tarnowie, konkurs wokalny na najładniejsze wykonanie "Ballady o Tarnowie", pokazy Tarnowskiego Bractwa Rycerskiego Gladi Amici, turniej rycerski dla dzieci, występ zespołu muzycznego "Studio G 2" z Gimnazjum Nr 2 w Tarnowie. Dla uczestników organizatorzy przygotowali medale, dyplomy, nagrody, upominki.
%%br%%