Zbudź się mózgu
access_time 2006-04-06 23:25:44
W poniedziałek 3 kwietnia Radio Kraków rozpoczyna II etap kampanii bilbordowej, której celem jest zmiana wizerunku. Chcą pokazać, że są radiem nowoczesnym, wyraźnie odróżniającym się od konkurencji, radiem skierowanym do ludzi myślących.. Zaskakujące hasło tego etapu kampanii „Zbudź się mózgu” ma być wezwaniem do intelektualnego wysiłku.

Billboard, w tej odsłonie kampanii Radia, przedstawia dwóch mężczyzn: księdza i Murzyna, grających w szachy na  krakowskich bulwarach. Przedstawiciele tak różnych środowisk  spotykają się podczas gry. Radio Kraków jest miejscem właśnie takich spotkań - spotkań ludzi o różnych poglądach i odmiennych zdaniach. Temu spotkaniu towarzyszy zaskakujące hasło „ZBUDŹ SIĘ MÓZGU”. Nasz przekaz reklamowy pozostawia odbiorcy możliwość własnej, całkowicie subiektywnej interpretacji. Billboard jest wezwaniem do  pobudzenia i uruchomienia WYOBRAŹNI, bo radio - to właśnie sztuka wyobraźni.

 

120 bilbordów zawiśnie w Krakowie, Tarnowie i Zakopanem. Na naszej stronie internetowej pojawi się nowe intro, a na antenie specjalne dżingle. Kampania potrwa do końca kwietnia.

 

W pierwszym  etapie kampanii wizerunkowej który miał miejsce w styczniu tego roku na ulicach Krakowa i innych miast Małopolski (m.in. Tarnowa, Nowego Sącza i Zakopanego) pojawiły się billboardy z wizerunkiem plastikowych postaci – lalek przedstawiających kobietę i mężczyznę. Billboardy - teasery opatrzone były pytaniem Masz dość plastiku? Kampania miała na celu podkreślenie odmienności Radia Kraków  w porównaniu z innymi nie różniącymi się od siebie stacjami radiowymi. Miała zwracać uwagę na fakt, że  Radio Kraków jest nowoczesną stacją oferującą ambitny program, dobrą muzykę, rzetelne i wiarygodne informacje podane w przystępnej formie Pomysł kampanii oparty był na elemencie zaskoczenia i kontrastu. W drugim etapie kampanii, od 9 do 28 lutego,  teasery zostały uzupełnione hasłem kampanii Radio  prawdziwych ludzi oraz logotypem Radia Kraków.

 

Kampanii towarzyszyła  akcja połączona z wręczeniem wyróżnień Strefy bez plastiku. Wyróżnienia mają być przyznawane 2 razy w roku. Akcja ma na celu wyróżnianie osób, miejsc i wydarzeń, wartościowych, niestandardowych, podążających pod prąd, przeczących bylejakości. 28 lutego w Studiu S5 odbyło się wręczenie nagród połączone z koncertem Świetlików.

 

></p>
<p><br/>
</p></table>                    <!-- <span class= -->

Komentarze...
testststs 10,2,9,1,A