Pozbądź się azbestu
access_time 2016-03-08 10:02:00
Mieszkańcy, którzy chcą usunąć azbest z terenu swoich nieruchomości, mogą skorzystać z bezpłatnej pomocy oferowanej przez Wydział Ochrony Środowiska. Specjalistyczna firma pomoże pozbyć się niebezpiecznej substancji, a także przetransportować ją i zabezpieczyć na odpowiednim składowisku odpadów. Akcja potrwa do 30 listopada.
Aby wziąć udział w kampanii „Usuwanie odpadów azbestowych z terenu miasta Tarnowa”, należy złożyć odpowiedni wniosek w Wydziale Ochrony Środowiska. – Zachęcamy mieszkańców do skorzystania z akcji usuwania azbestu. Całkowity koszt pokryje miasto – informuje Marek Kaczanowski, dyrektor Wydziału Ochrony Środowiska.

Od 1998 r. w Polsce zakazana jest produkcja, import i stosowanie wyrobów zawierających azbest. Usuwanie tego typu odpadów musi się zakończyć do 2032 r. Jedynym dopuszczonym prawem sposobem zabezpieczania azbestu jest jego deponowanie w specjalnie do tego celu przygotowanych składowiskach. – Propozycja magistratu jest dobrą okazją, by pozbyć się niebezpiecznej substancji- dodaje Marek Kaczanowski.

Przypomnijmy, że zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej właściciele i zarządcy nieruchomości zobowiązani są zgłosić prace polegające na zabezpieczeniu lub usuwaniu wyrobów zawierających azbest do właściwego Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. Ponadto na właścicielu, zarządcy bądź użytkowniku nieruchomości, na której znajdują się szkodliwe wyroby, ciąży obowiązek sporządzenia informacji o substancjach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystania. Przygotowuje ją właściciel, zarządca lub użytkownik nieruchomości (w dwóch egzemplarzach) i przekłada  prezydentowi miasta.

Deklaracje o posiadanych odpadach azbestowych oraz wnioski o ich usuwanie należy składać w Wydziale Ochrony Środowiska UMT przy ul. Nowej 4. Szczegółowe informacje: 14/68-82-872.

Mieszkańcy, którzy chcą usunąć azbest z terenu swoich nieruchomości, mogą skorzystać z bezpłatnej pomocy oferowanej przez Wydział Ochrony Środowiska. Specjalistyczna firma pomoże pozbyć się niebezpiecznej substancji, a także przetransportować ją i zabezpieczyć na odpowiednim składowisku odpadów. Akcja potrwa do 30 listopada.

Aby wziąć udział w kampanii „Usuwanie odpadów azbestowych z terenu miasta Tarnowa”, należy złożyć odpowiedni wniosek w Wydziale Ochrony Środowiska. – Zachęcamy mieszkańców do skorzystania z akcji usuwania azbestu. Całkowity koszt pokryje miasto – informuje Marek Kaczanowski, dyrektor Wydziału Ochrony Środowiska.

Od 1998 r. w Polsce zakazana jest produkcja, import i stosowanie wyrobów zawierających azbest. Usuwanie tego typu odpadów musi się zakończyć do 2032 r. Jedynym dopuszczonym prawem sposobem zabezpieczania azbestu jest jego deponowanie w specjalnie do tego celu przygotowanych składowiskach. – Propozycja magistratu jest dobrą okazją, by pozbyć się niebezpiecznej substancji- dodaje Marek Kaczanowski.

Przypomnijmy, że zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej właściciele i zarządcy nieruchomości zobowiązani są zgłosić prace polegające na zabezpieczeniu lub usuwaniu wyrobów zawierających azbest do właściwego Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. Ponadto na właścicielu, zarządcy bądź użytkowniku nieruchomości, na której znajdują się szkodliwe wyroby, ciąży obowiązek sporządzenia informacji o substancjach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystania. Przygotowuje ją właściciel, zarządca lub użytkownik nieruchomości (w dwóch egzemplarzach) i przekłada  prezydentowi miasta.

Deklaracje o posiadanych odpadach azbestowych oraz wnioski o ich usuwanie należy składać w Wydziale Ochrony Środowiska UMT przy ul. Nowej 4. Szczegółowe informacje: 14/68-82-872.

 

- See more at: http://tarnow.pl/Miasto/Aktualnosci-tarnowskie/Pozbadz-sie-azbestu2#sthash.Mf0Q7miv.dpuf

Mieszkańcy, którzy chcą usunąć azbest z terenu swoich nieruchomości, mogą skorzystać z bezpłatnej pomocy oferowanej przez Wydział Ochrony Środowiska. Specjalistyczna firma pomoże pozbyć się niebezpiecznej substancji, a także przetransportować ją i zabezpieczyć na odpowiednim składowisku odpadów. Akcja potrwa do 30 listopada.

Aby wziąć udział w kampanii „Usuwanie odpadów azbestowych z terenu miasta Tarnowa”, należy złożyć odpowiedni wniosek w Wydziale Ochrony Środowiska. – Zachęcamy mieszkańców do skorzystania z akcji usuwania azbestu. Całkowity koszt pokryje miasto – informuje Marek Kaczanowski, dyrektor Wydziału Ochrony Środowiska.

Od 1998 r. w Polsce zakazana jest produkcja, import i stosowanie wyrobów zawierających azbest. Usuwanie tego typu odpadów musi się zakończyć do 2032 r. Jedynym dopuszczonym prawem sposobem zabezpieczania azbestu jest jego deponowanie w specjalnie do tego celu przygotowanych składowiskach. – Propozycja magistratu jest dobrą okazją, by pozbyć się niebezpiecznej substancji- dodaje Marek Kaczanowski.

Przypomnijmy, że zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej właściciele i zarządcy nieruchomości zobowiązani są zgłosić prace polegające na zabezpieczeniu lub usuwaniu wyrobów zawierających azbest do właściwego Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. Ponadto na właścicielu, zarządcy bądź użytkowniku nieruchomości, na której znajdują się szkodliwe wyroby, ciąży obowiązek sporządzenia informacji o substancjach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystania. Przygotowuje ją właściciel, zarządca lub użytkownik nieruchomości (w dwóch egzemplarzach) i przekłada  prezydentowi miasta.

Deklaracje o posiadanych odpadach azbestowych oraz wnioski o ich usuwanie należy składać w Wydziale Ochrony Środowiska UMT przy ul. Nowej 4. Szczegółowe informacje: 14/68-82-872.

- See more at: http://tarnow.pl/Miasto/Aktualnosci-tarnowskie/Pozbadz-sie-azbestu2#sthash.Mf0Q7miv.dpuf
Komentarze...
testststs 10,2,9,1,A