Chcesz zostać policjantem? Wymagane dokumenty możesz złożyć w tarnowskiej komendzie
access_time 2018-08-02 07:38:00
Od 1 sierpnia każdy, kto chce wstąpić do policji, wymagane dokumenty może złożyć osobiście w Komendzie Miejskiej Policji w Tarnowie.

Osoba, która chce wstąpić do policji wypełnia odpowiednie dokumenty i osobiście może je złożyć od 1.08.2018 roku w Komendzie Miejskiej Policji w Tarnowie. Dyżur pracownika komórki kadrowej został wyznaczony w każdy wtorek w godzinach 11.00-14.00. Niezbędne informacje można uzyskać pod numerem telefonu 14 628 12-30. W Tarnowie zostaną zweryfikowane przedłożone dokumenty a następnie przekazane do komórki zajmującej się doborem do policji w Komendzie Wojewódzkiej w Krakowie, bez konieczności każdorazowej wizyty w stolicy Małopolski.

Szczegółowy regulamin testów oraz całego procesu rekrutacji do policji można znaleźć na naszej stronie pod tym linkiem: - kliknij tutaj

Szczegółowe informacje dotyczące zasad rekrutacji dostępne są na stronie internetowej małopolskiej Policji malopolska.policja.gov.pl

Komentarze...
testststs 10,2,9,1,A