Tarnowskie stowarzyszenie w konkursie Newsweeka
access_time 2011-03-11 09:43:43
Każdy z internautów może sprawić, że kampania Stowarzyszenia ICH LEPSZE JUTRO zostanie uznana za najlepszą ogólnopolską kampanię 1 procent. Głosowanie trwa.


Stowarzyszenie wystartowało w konkursie organizowanym przez Tygodnik Newsweek i Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Konkurs ma na celu podniesienie świadomości społecznej na temat możliwości i sposobu przekazania swojego jednego procenta. Hasłem kampanii Stowarzyszenia ILJ są słowa „jeden procent - niejeden uśmiech”. Głosów w reklamie radiowej i telewizyjnej użyczyły takie gwiazdy Polskiego Radia i Telewizji Polskiej jak Tadeusz Sznuk, Andrzej Matul, Wiesław Molak czy Paula Michalik. Stowarzyszenie startuje w kilku kategoriach, m.in. na najlepszy spot telewizyjny, spot radiowy, banner internetowy, plakat lokalny i plakat ogólnopolski.

Konkurs ma na celu podniesienie świadomości społecznej na temat możliwości i sposobu przekazania swojego 1% na rzecz różnych organizacji. Poza tym redakcja Newsweeka chce pokazać organizacjom, że warto się starać i poszukiwać najlepszych dróg dotarcia do płatników podatków PIT. - Chcemy nagrodzić, tych, którzy mają, zdaniem jury i internautów, najlepszy pomysł i najbardziej się starają – podkreślają organizatorzy plebiscytu.

Podajemy linki do materiałów zgłoszonych przez Stowarzyszenie ILJ w poszczególnych kategoriach:

Plakat lokalny

Plakat ogólnopolski

Internet

Prasa lokalna

Prasa ogólnopolska

Telewizja

Radio

Komentarze...
testststs 10,2,9,1,A