Tarnów kilkudniową stolicą e-biznesu
access_time 2010-09-24 19:05:44
Pomiędzy 2 a 4 grudnia br. Tarnów stanie się stolicą e-biznesu. Wszystko za sprawą szkolenia prowadzonego przez dra Macieja Dutko - jednego z najbardziej znanych specjalistów w zakresie e-marketingu w Polsce. Portal Tarnow.net.pl objął patronat nad całym wydarzeniem.


Oferujesz niezłe produkty, masz stałych klientów, Twoja marka wzbudziła zaufanie wielu kontrahentów, ale Twoje zyski nadal nie wzrastają? A może przeczytałeś już wiele książek o biznesie w internecie, uczestniczyłeś w szkoleniach na ten temat i uważasz, że w tej kwestii wiesz już wszystko? Pozwól nam pozytywnie Cię zaskoczyć.

Skuteczne zarządzanie stroną WWW to pierwsza połowa sukcesu w internecie. Drugą stanowi dobry marketing. Podczas szkolenia z zakresu e-biznesu, które poprowadzi dr Maciej Dutko, uczestnicy zapoznają się z kluczowymi aspektami promowania serwisów internetowych, towarów oraz usług w sieci, dowiedzą się, jak skutecznie zarządzać stronami WWW i nie dać się konkurencji, jakie elementy witryny wpływają na jej użyteczność dla użytkowników i w jaki sposób je kreować, poznają również kluczowe aspekty mechanizmów marketingowych, dzięki którym promowane są serwisy internetowe, towary i usługi w internecie.

Dr Maciej Dutko, prowadzący szkolenie, jest właścicielem Grupy Internetowej Dutkon.pl. Redaktor, wykładowca akademicki, specjalista ds. internetu, szkoleniowiec serwisu Allegro.pl i konsultant w zakresie e-handlu oraz poprawy funkcjonalności i skuteczności ofert w Internecie. W latach 2002-2006 redaktor naczelny i wydawca Telegazety i Internetu w TVP Wrocław. Autor książek "E-biznes. Poradnik praktyka" (Helion 2010) oraz "Domeny internetowe. Krótko i na temat" (PWN 2008) oraz publikacji naukowych z zakresu internetu. Twórca i redaktor bloga poświęconego e-biznesowi Akademia-Internetu.pl.

Szkolenie zostało podzielone na 3 dni - w każdym dniu będzie omawiany inny aspekt prowadzenia e-biznesu. Uczestnicy mogą wziąć udział we wszystkich dniach szkolenia (przyznane zostaną wtedy atrakcyjne zniżki) lub tylko w wybranym - cena każdego dnia to 579 zł. W cenę wliczone są materiały szkoleniowe, obiad oraz poczęstunki podczas przerw.

Pierwszy dzień poświęcony będzie zarządzaniu stronami WWW, podczas którego uczestnicy poznają:

  • zarządzanie różnymi typami stron WWW,
  • etapy „życia” witryny (od zarządzania projektem do zarządzania treścią),
  • systemy zarządzania treścią (CMS) – narzędzia, możliwości, funkcjonalność,
  • przykłady rozwiązań, porównanie systemów,
  • aktualność treści a wartość serwisu,
  • CMS – przygotowanie wiadomości krok po kroku, zasady poprawnej redakcji materiału, dobre i złe praktyki,
  • zarządzanie stroną WWW bez systemu CMS,
  • selekcja i weryfikacja wiadomości ze źródeł internetowych,
  • elementy marketingu WWW,
  • elementy prawa autorskiego w Sieci.
Podczas drugiego dnia szkolenia omówione zostaną funkcjonalności stron WWW:
  • wprowadzenie do zagadnień funkcjonalności, użyteczności i ergonomii,
  • rola i cechy graficznego interfejsu użytkownika (GUI),
  • marketingowe podejście do funkcjonalności serwisu,
  • nawigacja i architektura informacji,
  • czytelność stron WWW a wygoda korzystania,
  • kompatybilność i zgodność ze standardami,
  • zagadnienia dostępności (accessibility),
  • corporate identity a funkcjonalność strony WWW,
  • adres internetowy a funkcjonalność serwisu,
  • komunikacja z klientem a budowanie ergonomii witryny,
  • praktyczne audyty wybranych stron internetowych.
Trzeci dzień poświęcony będzie zagadnieniom związanym z e-marketingiem:
  • podstawy marketingu (m.in. marketing mix, reguła 7P, model 4C),
  • SEO optymalizacja i pozycjonowanie stron WWW,
  • słowa kluczowe a wartość witryny dla wyszukiwarki,
  • czarne SEO, czyli nieetyczne metody promowania,
  • przygotowanie kampanii reklamowej, wybór narzędzi,
  • mailing a spam,
  • linki sponsorowane, reklamy emisyjne, reklamy kontekstowe,
  • modele rozliczeń kampanii marketingowych w sieci (m.in. porównanie efektywności CPC i CPA),
  • plan marketingowy i analiza SWOT,
  • programy lojalnościowe i partnerskie,
  • marketingowe znaczenie domeny internetowej (nazwa a wizerunek),
  • komunikacja z rynkiem (modele feedbacku),
  • copywriting, czyli sztuka perswazyjnego pisania,
  • marketingowe znaczenie kolorów, typografii i dynamizacji,
  • budowanie zaufania klienta.

Szkolenie odbędzie się w dniach 2-4 grudnia 2010 r. w Tarnowie, w Hotelu Tarnovia, przy ul Kościuszki 10.

Rezerwacje miejsca na szkolenie pod adresem http://wirtualny-biznes.pl

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą. Organizatorzy zapewniają gwarancję satysfakcji.

Za organizację szkolenia odpowiadają:

akademia-internetu.pl

mojasuperfirma.pl

Patronat medialny nad szkoleniem objęły:

Dobre strony Tarnowa

Dziennik Internautów

profeo.pl

e-biznes.pl

Komentarze...