dream at heArt – Bezpieczne podróże na planecie Ecopia
access_time 2008-06-18 10:52:43
Wczoraj, 17 czerwca w Szkole Podstawowej nr 14 im. Stefana Jaracza w Tarnowie odbyło się uroczyste wręczenie nagrody Karolinie Luszowieckiej przez przedstawicieli Bridgestone Sales Polska. Karolina znalazła się wśród 3 nagrodzonych dzieci kategorii wiekowej do 7 lat w europejskim konkursie Dreams at heArt, organizowanym przez Bridgestone, światowego lidera w technologii i produkcji opon.

We wtorek, 17 czerwca 2008 roku, w Szkole Podstawowej im. Stefana Jaracza w Tarnowie, przy ulicy Krzyskiej 118 odbyło się uroczyste wręczenie nagrody dla Karoliny Luszowieckiej, przez przedstawicieli Bridgestone. „Jesteśmy bardzo dumni z Karoliny. To bardzo dobra i sumienna uczennica” – cieszy się Magdalena Latawska-Honkisz, nauczycielka prowadząca koło plastyczne.

Organizator konkursu przygotował dla dzieci mnóstwo atrakcji oraz konkursów z nagrodami. Szkołę odwiedził również prawdziwy bolid Formuły 1, na tle którego najmłodsi mogli zrobić sobie zdjęcie.

Do tegorocznej, czwartej już edycji konkursu Dreams at heArt, którego tematem przewodnim były Bezpieczne podróże na planecie Ecopia, napłynęła rekordowa liczba prac. Uczniowie szkół podstawowych z 20 europejskich krajów nadesłali łącznie 40.700 rysunków. Wśród nich znalazło się 8.754 zgłoszeń z Polski, co uplasowało najmłodszych Polaków na drugim po Hiszpanii miejscu pod kątem zainteresowania bezpieczeństwem drogowym i ekologią.

„W dzisiejszym świecie, a w szczególności w krajach zachodnich, ekologia i bezpieczeństwo odgrywają fundamentalne znaczenie. Przy obecnym zanieczyszczeniu środowiska i rosnących cenach ropy, konkurs Dreams at heArt pozwala uwrażliwić dzieci na kwestię naszej wspólnej przyszłości. Temat podróży, która symbolizuje wolność, w połączeniu z problemami współczesnego świata, pobudza ich wyobraźnię. Dlatego dla Bridgestone konkurs Dreams at heArt to sposób na edukację przyszłych kierowców i jednocześnie ważna inwestycja w przyszłość” – wyjaśnia Armand Dahi, Dyrektor Zarządzający Bridgestone Sales Polska.

Konkurs jest częścią ogólnoświatowej kampanii Bridgestone na rzecz poprawy bezpieczeństwa na drogach prowadzonej pod hasłem Safety at heArt. Jego celem jest pobudzenie wyobraźni przyszłych kierowców i zachęcenie ich do wyrażenia swoich kreatywnych pomysłów w formie rysunku.

Fotografia: Kamil Zyznar – kamilzyznar@tarnow.net.pl

Komentarze...
testststs 10,2,9,1,A