Nagroda za jeden procent
access_time 2008-04-14 18:00:30
Tarnowskie Stowarzyszenie „Ich Lepsze Jutro” zajęło pierwsze miejsce w konkursie na najlepszą kampanię akcji 1 procent. Plebiscyt dla organizacji pożytku publicznego zorganizował tygodnik Newsweek Polska. Czołówka polskich specjalistów od reklamy i kreowania wizerunku oceniała ponad sto kampanii. Reklama Stowarzyszenia „Ich Lepsze Jutro” zajęła pierwsze miejsce w kategorii „plakat lokalny”.

- Żyjemy w czasach, w których reklamowane jest wszystko. Jeśli chce się dotrzeć do odbiorców, to trzeba zachwalać swój produkt – mówi Krzysztof Drwal, prezes Stowarzyszenia „Ich Lepsze Jutro”. Tego samego zdania jest jury oceniające kampanie organizacji pożytku publicznego. Kampanie „1 procent” odniosą sukces tylko wtedy, gdy jak najwięcej osób się o nich dowie. Jury konkursu zorganizowanego przez Newsweek Polska składało się z czołówki ekspertów od kreowania wizerunku. Kampanie oceniali dyrektorzy kreatywni takich firm jak: Saatchi&Saatchi, Sholtz&Friends, MarketShare, S4 czy JWT.

Stowarzyszenie „Ich Lepsze Jutro” po raz pierwszy pozyskuje pieniądze podatników w ramach akcji 1 procent. - W tym roku jest to wyjątkowo proste. Nie trzeba wykonywać żadnych przelewów, oszczędzamy czas, nie chodzimy na pocztę. Jeden procent podatku przekaże za nas urząd skarbowy pod warunkiem, że w odpowiedniej rubryce PIT wpiszemy nazwę Stowarzyszenia i numer KRS 0000237677 – wyjaśnia Krzysztof Drwal.

Do „Ich Lepsze Jutro” docierają już pierwsze przelewy z urzędów skarbowych. Pieniądze są przeznaczane na pomoc najmłodszym uczęszczającym na zajęcia do Aktywnej Świetlicy Terapeutycznej. – Pomagamy im stawiać pierwsze kroki, pomimo niepełnosprawności z jaką się borykają od urodzenia – podkreśla Klaudia Padoł, wiceprezes Stowarzyszenia. Dzieci mogą liczyć na darmową pomoc logopedyczną, psychologiczną, rehabilitacyjną, a rodzice na fachowe konsultacje.

O przekazaniu niewielkiej części swojego podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego decyduje każdy z nas. Mamy na to czas do końca kwietnia. Konkurs "100 procent z 1 procent" na najlepszą kampanię zachęcającą do przekazywania 1 proc. podatku Newsweek zorganizował pod honorowym patronatem Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Nagrodzoną kampanię przygotowała tarnowska Grupa Autograf, która zajmuje się kompleksowym kreowaniem wizerunku Stowarzyszenia „Ich Lepsze Jutro”.

Komentarze...
testststs 10,2,9,1,A