"Kanon reklamy-kanon architektury" - rozstrzygnięty konkurs na reklamy sklepów
access_time 2006-12-28 08:03:26
Tarnowskie władze miejskie na początku wakacji ogłosiły konkurs na najlepiej przygotowany szyld na tarnowskiej Starówce. Komisja wyłoniła zwycięzców i przyznała nagrody.
Pierwszym miejscem uhonorowana została kawiarnia "Alchemik", która swoim pomysłem na prostą, ale zarazem wyrazistą reklamę uzyskała na tyle dobre opinie, aby wygrać. Organizatorzy szczególnie podkreślali wartość pomysłu zaprojektowanego szyldu. Właściciel kawiarni zastrzega, że jego wykonanie było wynikiem własnej pracy, co pozwoliło na obniżenie kosztów do 100 zł.

II miejsce otrzymała pizzeria "Forum", za "kompleksowe opracowanie wizerunku firmy". Doceniony został nakład pracy i środków na odpowiednie przygotowanie projektu. Ostatnie miejsce na "pudle" otrzymała winiarnia "Movita", przy której doceniono całą oprawę zewnętrzną. W porze zimowej, ciężko dostrzec wszystkie walory "dekoracji", ze względu na brak kwiatów i innych elementów, które zostały ściągnięte. W kategorii "Kanon Reklamy" specjalne wyróżnienie otrzymała jeszcze pracownia kaletnicza. Jest to nagroda za zaangażowanie w opracowanie nowych wizerunków firm.

W dwóch pozostałych kategoriach nagrodzeni zostali: Tomasz Pacanowski i Janusz Krakowski. Pierwszy z nich wyróżniony został jako "Dobry Projektant", drugi zaś w kategorii "Kanon Architektury" najbardziej urzekł tarnowskich sędziów.

Organizacja konkursu była odpowiedzią na praktycznie całkowitą dowolność szyldów i reklam wywieszanych przez właścicieli sklepów i butików na tarnowskiej Starówce. Brak reakcji z ich strony na apele Miejskiego Plastyka, był praktycznie na porządku dziennym. W związku z tym ogłoszono nawet "reklamową abolicję" dla tych, którzy zdecydują się podjąć odpowiednie kroki. W związku z bardzo dobrymi skutkami współpracy między organizatorami i uczestnikami konkursu, tarnowscy włodarze przygotowują się do organizacji kolejnej edycji wyżej wspomnianego konkursu.

Zastępca Prezydenta Miasta Tarnowa, Dorota Skrzyniarz, która dzisiaj wręczała nagrody przyznane przez komisję, nie jest wykluczyła, że dołączone zostaną kolejne kategorie. Inwestorzy zaś zapewniali, że dobre wykorzystanie środków i dbałość o wygląd Starówki, działa pozytywnie również dla pozyskiwania klientów.

tekst mat
fot.: Kamil Zyznar
Komentarze...
testststs 10,2,9,1,A