Zmiany w Urzędzie Miasta
access_time 2006-06-29 16:42:53
Od 2002 roku w Urzędzie Miasta działa Biuro Obsługi Mieszkańców. Dzięki temu większość spraw urzędowych można załatwić w jednym miejscu, nie trzeba chodzić po różnych pokojach. Dziennie z usług BOMU-u korzysta około 300 osób.

Teraz pomieszczenia zostaną odnowione, inaczej zaadaptowane. Wydzielone zostaną m.in. wyciszone stanowiska pozwalające na swobodne prowadzenie rozmowy pracownika z klientem. Utworzone zostanie dodatkowe stanowisko do rozładowania kolejek oraz do obsługi osób starszych i niepełnosprawnych. Powstaną także poczekalnia oraz Telecentrum - czyli stanowisko komputerowe z bezpłatnym dostępem do Internetu. Remont ma zakończyć się we wrześniu.

 

Od 3 lipca w związku z modernizacją BOM-u przeniesione zostaną stanowiska poszczególnych wydziałów:

 

- Informacja, Dziennik Podawczy - okienko Nr 1 w holu budynku przy ul. Nowej 4 (parter)

- Wydawanie pism awizowanych - okienko Nr 2 w holu budynku przy ul. Nowej 4 (parter)

- Świadczenia Rodzinne - sala nr 8, ul. Goldhammera 3 (parter)

- Dodatki Mieszkaniowe - pok. 1a, ul. Nowa 4 (parter)

- Ewidencja Działalności Gospodarczej - pok. 203, II piętro, ul. Nowa 4

- Ustalanie spotkań z Prezydentem i Jego Zastępcami Rejestry Poczty oraz poczta wpływająca do UMT - pok. 220, II piętro, ul. Nowa 4.

Komentarze...