Call center zatrudni kolejne kilkadziesiąt osób
access_time 2016-07-19 09:15:00– Obawialiśmy się, że w związku z wakacjami trudniej będzie dotrzeć z informacją o rekrutacji do studentów i potencjalnych kandydatów. Na szczęście nasze obawy okazały się na wyrost, gdyż udało się podpisać umowy z 43 osobami – relacjonuje Magdalena Grzelak, szef działu marketingu CCIG. Pracownicy, zanim rozpoczną pracę, przechodzą kilkudniowe szkolenia, które mają pomóc im wdrożyć się do danego projektu. – Za każdą godzinę szkolenia otrzymują pełną stawkę wynagrodzenia. Następnie każdy pracownik ustala indywidualny grafik dostosowany do swoich potrzeb – podkreśla Magdalena Grzelak. Do tarnowskiego oddziału, oprócz konsultantów, poszukiwani są kandydaci na stanowisko kierownika placówki, a także team leaderzy.
Obecnie budynek firmy przy ul. Kochanowskiego może pomieścić 150 stanowisk konsultanckich. Władze firmy zapowiadają, że przy realizacji kolejnych projektów będą potrzebowali do współpracy nawet 200-300 pracowników. Jak tłumaczą przedstawiciele CCIG, ze względu na szkolenia niezbędne do podjęcia pracy, rekrutacja ma odbywać się stopniowo.