Uwaga na oszustów!
access_time 2017-09-28 06:25:00Z treści skarg konsumenckich wynika, że przedstawiciele handlowi podszywając się pod dotychczasowych dostawców energii elektrycznej, paliwa gazowego czy operatorów telekomunikacyjnych wprowadzają w błąd przedstawiając inne niż rzeczywiste warunki zawieranych umów.
Biorąc pod uwagę coraz częstsze zgłoszenia w tej sprawie rzecznik praw konsumenta przypomina o bezwzględnej konieczności zapoznawania się z treścią dokumentów przed ich podpisaniem. Podkreśla także, by nie zawierać umów pod presją czasu i zwraca uwagę, że mamy prawo do zmiany dostawcy usług i wybrania najkorzystniejszej dla nas oferty. - Podejmujmy świadome decyzje kierując się zasadą: „Podpisać możesz, przeczytać musisz”- podkreśla Krzysztof Podgórski.
Ze względu na rodzaj zgłoszonych spraw miejski rzecznik konsumentów współpracuje z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Urzędem Regulacji Energetyki. W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat możliwości odstąpienia od tak zawartych umów oraz w innych sprawach z zakresu spraw konsumenckich prosimy o kontakt z Biurem Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Tarnowie w Urzędzie Miasta Tarnowa przy ul. Nowej 4, pok. 312. Jednocześnie przypominamy, że Miejski Rzecznik Konsumentów w Tarnowie udziela stosownej pomocy wyłącznie osobom zamieszkującym na terenie miasta Tarnowa.