Darmowe porady telefoniczne dla pacjentów
access_time 2018-03-26 05:04:00
W ramach akcji „Łączy nas pacjent” pod numerem infolinii Rzecznika Praw Pacjenta 800 190 590, pacjenci bezpłatnie otrzymają porady, informacje oraz wsparcie dotyczące określonych chorób. Akcja prowadzona jest do końca miesiąca marca.

Dyżury na infolinii Rzecznika Praw Pacjenta są efektem realizacji projektu Rzecznika Praw Pacjenta z organizacjami pacjentów. Specjaliści z różnych dziedzin, zrzeszeni w największych w Polsce organizacjach pacjentów wraz z ekspertami Rzecznika udzielają telefonicznych porad, informacji oraz wsparcia dla dobra pacjentów.

Do końca marca dyżury będzie pełnić siedmiu przedstawicieli organizacji pacjentów. Akcja będzie kontynuowana również w kolejnych miesiącach. Szczegółowe informacje o dyżurach znajdują się na stronie internetowej Rzecznika Praw Pacjenta. Są tam opisane zarówno zakresy udzielanych porad oraz informacje o osobach dyżurujących i fundacjach, które reprezentują.

Komentarze...