Biletomat i rezerwacja wizyty online w urzędzie miasta. Będą krótsze kolejki?
access_time 2020-01-16 11:30:00
System kolejkowy z biletomatem i rezerwacja terminów online mają usprawnić obsługę klientów w tarnowskim urzędzie miasta przy Nowej 4. - Ten nowoczesny system skomunikuje kilka wydziałów w magistracie. Usprawni ich pracę oraz przyspieszy proces załatwiania spraw przez tarnowian - wyjaśnia Janusz Różycki, dyrektor Wydziału Informatyzacji UMT.

Jak informuje tarnowski magistrat na początku lutego w urzędzie miasta przy ul. Nowej 4 zacznie działać system kolejkowy, który obejmie Wydział Komunikacji, Urząd Stanu Cywilnego, Wydział Spraw Obywatelskich, Tarnowską Kartę Miejską oraz podatki lokalne. W sumie do dyspozycji mieszkańców będzie 29 stanowisk.

Na parterze, przy głównym wejściu do budynku, umiejscowiony zostanie biletomat. Klient chcący m.in. zarejestrować pojazd, wyrobić dowód osobisty, dokonać zmian meldunkowych czy opłat reklamowych zobligowany zostanie do pobrania biletu. Bilet ten wskazywać będzie konkretną salę lub stanowisko, przy którym można załatwić daną sprawę. Na bilecie widnieć będzie także data jego pobrania oraz informacja, ile osób oczekuje w kolejce.

Każde ze stanowisk zostanie odpowiednio opisane. Na ekranach monitorów wyświetlać się będzie numer aktualnie obsługiwanego klienta. Pojawią się też zapowiedzi głosowe. Klienci przywoływani będą w kolejności pobranych biletów. Wyjątek stanowić będzie obsługa osób z niepełnosprawnością oraz mieszkańców załatwiających sprawy w Urzędzie Stanu Cywilnego związane ze śmiercią bliskiej osoby.  

Dodatkowo w przypadku spraw prowadzonych w Wydziale Komunikacji system przewiduje możliwość rezerwacji terminu. Będzie jej można dokonać przez Internet.

System zacznie działać po zakończeniu prac budowlanych w budynku przy ul. Nowej 4.

Komentarze...
testststs 10,2,9,1,A