Miasto wydało ponad 21 tys. zł na spoty promocyjne
access_time 2014-07-22 09:47:45
540 spotów promocyjnych Tarnowa w telewizyjnych kanałach tematycznych. Tarnów przez tydzień reklamował się w dużych mediach. Kampania skierowana była do ludzi aktywnych w wieku 30-40 lat.
- To pierwsza, o tak dużym zasięgu kampania promocyjna Tarnowa w telewizji. Dotychczasowe oferty były dla nas nieosiągalne finansowo. Teraz zapłaciliśmy niewiele ponad 40 złotych za emisję jednego spotu, a to bardzo dobra cena – mówi dyrektor Wydziału Marki Miasta Maria Zawada-Bilik. Spoty promocyjne można było m.in. oglądać na antenie Ale kino+, Animal Planet, AXN, Canal+ Sport, Comedy Central, Discovery Channel, Discovery Historia, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra, FOX Life Poland, Kuchnia+, MTV Polska, National, Geographic, nSport, Rebel.tv, TLC, TVN Style, TVN 24, VH1 Europe, TVN 24 Biznes i Świat. Czy Tarnów powinien korzystać z tego typu promocji? Zachęcamy do wyrażania opinii i oddawania głosów w sondzie, którą można znaleźć w lewej kolumnie strony głównej portalu.
Komentarze...