Start
FOTOmaratonu TTF 2014, odbędzie się w czwartek 5 czerwca (3 LO w Tarnowie ul. Brodzińskiego 6) o godzinie 14:00 zostaną podane pierwsze cztery foto tematy, o 16:00 kolejne cztery i o 18:00 cztery ostatnie tego dnia. Podobny rozkład 12 tematów czeka nas w piątek. W sobotę start o godzinie 10:00 aby o 12:00, 14:00 i 16:00 poznać kolejne zadania.
Podobnie do roku ubiegłego utworzone zostaną trzy grupy na Facebooku dla każdego dnia zmagań. Aby zostać dodanym do grupy należy napisać na FB do jednego z organizatorów
Kliknij TUTAJ prośbę o dodanie do odpowiedniej grupy (czwartkowej, piątkowej, sobotniej). Każdy z uczestników powinien ograniczyć się do publikowania jedynie zdjęć będących odpowiedzią na zadane tematy. Termin publikowania zdjęć jest nieprzekraczalny i wynosi 2 godziny od ich ogłoszenia. Po każdym dniu należy wysłać na mail:
fotomaratonttf@gmail.com komplet wszystkich zdjęć wklejanych na FB w rozdzielczości pozwalającej na ich reprodukcję w formacie
20x30 cm (300dpi). Nazwa pliku powinna zawierać
NR_tematu_Imię_Nazwisko_autora (np: 01_Jan_Nowak.jpg) Uczestnicy, którzy nie prześlą zdjęć na podany mail będą wykluczeni z konkursu a ich zdjęcia będą skasowane z FB.
W tym roku nowością jest możliwość brania udziału w
konkursie ONLINE czyli bez odwiedzenia Tarnowa. Osoby biorące udział w konkursie online, powinny przesłać mailem dodatkowo niemodyfikowane pliki (prosto z aparatu) jako dowód wykonania zdjęć w odpowiednim czasie. Pliki te należy wysłać nawet w przypadku modyfikowania wykonanych zdjęć (w takim przypadku nadesłać należy plik modyfikowany i oryginalny).
Finałem FOTOmaratonu TTF 2014, będzie wystawa na płocie w której udział może wziąć każdy. Organizatorzy zachęcają do przyniesienia swoich fotografii i zaprezentowania ich na płocie III Liceum (ul. Brodzińskiego 6).
Pamiętaj że Ty decydujesz co pokażesz Światu!(zadbaj o to aby odpowiednio je zamocować) - przypominają organizatorzy. Demontaż wystawy około godziny 21, a ogłoszenie wyników odbędzie się w późniejszym terminie.