Oferujesz niezłe produkty, masz stałych klientów, Twoja marka wzbudziła zaufanie wielu kontrahentów, ale Twoje zyski nadal nie wzrastają? A może przeczytałeś już wiele książek o biznesie w internecie, uczestniczyłeś w szkoleniach na ten temat i uważasz, że w tej kwestii wiesz już wszystko? Pozwól nam pozytywnie Cię zaskoczyć.
Skuteczne zarządzanie stroną WWW to pierwsza połowa sukcesu w internecie. Drugą stanowi dobry marketing. Podczas szkolenia z zakresu e-biznesu, które poprowadzi dr Maciej Dutko, uczestnicy zapoznają się z kluczowymi aspektami promowania serwisów internetowych, towarów oraz usług w sieci, dowiedzą się, jak skutecznie zarządzać stronami WWW i nie dać się konkurencji, jakie elementy witryny wpływają na jej użyteczność dla użytkowników i w jaki sposób je kreować, poznają również kluczowe aspekty mechanizmów marketingowych, dzięki którym promowane są serwisy internetowe, towary i usługi w internecie.
Dr Maciej Dutko, prowadzący szkolenie, jest właścicielem Grupy Internetowej Dutkon.pl. Redaktor, wykładowca akademicki, specjalista ds. internetu, szkoleniowiec serwisu Allegro.pl i konsultant w zakresie e-handlu oraz poprawy funkcjonalności i skuteczności ofert w Internecie. W latach 2002-2006 redaktor naczelny i wydawca Telegazety i Internetu w TVP Wrocław. Autor książek "E-biznes. Poradnik praktyka" (Helion 2010) oraz "Domeny internetowe. Krótko i na temat" (PWN 2008) oraz publikacji naukowych z zakresu internetu. Twórca i redaktor bloga poświęconego e-biznesowi Akademia-Internetu.pl.
Szkolenie zostało podzielone na 3 dni - w każdym dniu będzie omawiany inny aspekt prowadzenia e-biznesu. Uczestnicy mogą wziąć udział we wszystkich dniach szkolenia (przyznane zostaną wtedy atrakcyjne zniżki) lub tylko w wybranym - cena każdego dnia to 579 zł. W cenę wliczone są materiały szkoleniowe, obiad oraz poczęstunki podczas przerw.
Pierwszy dzień poświęcony będzie zarządzaniu stronami WWW, podczas którego uczestnicy poznają:
- zarządzanie różnymi typami stron WWW,
- etapy „życia” witryny (od zarządzania projektem do zarządzania treścią),
- systemy zarządzania treścią (CMS) – narzędzia, możliwości, funkcjonalność,
- przykłady rozwiązań, porównanie systemów,
- aktualność treści a wartość serwisu,
- CMS – przygotowanie wiadomości krok po kroku, zasady poprawnej redakcji
materiału, dobre i złe praktyki,
- zarządzanie stroną WWW bez systemu CMS,
- selekcja i weryfikacja wiadomości ze źródeł internetowych,
- elementy marketingu WWW,
- elementy prawa autorskiego w Sieci.
Podczas drugiego dnia szkolenia omówione zostaną funkcjonalności stron WWW:
- wprowadzenie do zagadnień funkcjonalności, użyteczności i ergonomii,
- rola i cechy graficznego interfejsu użytkownika (GUI),
- marketingowe podejście do funkcjonalności serwisu,
- nawigacja i architektura informacji,
- czytelność stron WWW a wygoda korzystania,
- kompatybilność i zgodność ze standardami,
- zagadnienia dostępności (accessibility),
- corporate identity a funkcjonalność strony WWW,
- adres internetowy a funkcjonalność serwisu,
- komunikacja z klientem a budowanie ergonomii witryny,
- praktyczne audyty wybranych stron internetowych.
Trzeci dzień poświęcony będzie zagadnieniom związanym z e-marketingiem:
- podstawy marketingu (m.in. marketing mix, reguła 7P, model 4C),
- SEO optymalizacja i pozycjonowanie stron WWW,
- słowa kluczowe a wartość witryny dla wyszukiwarki,
- czarne SEO, czyli nieetyczne metody promowania,
- przygotowanie kampanii reklamowej, wybór narzędzi,
- mailing a spam,
- linki sponsorowane, reklamy emisyjne, reklamy kontekstowe,
- modele rozliczeń kampanii marketingowych w sieci (m.in. porównanie efektywności CPC i CPA),
- plan marketingowy i analiza SWOT,
- programy lojalnościowe i partnerskie,
- marketingowe znaczenie domeny internetowej (nazwa a wizerunek),
- komunikacja z rynkiem (modele feedbacku),
- copywriting, czyli sztuka perswazyjnego pisania,
- marketingowe znaczenie kolorów, typografii i dynamizacji,
- budowanie zaufania klienta.
Szkolenie odbędzie się w dniach 2-4 grudnia 2010 r. w Tarnowie, w Hotelu Tarnovia, przy ul Kościuszki 10.
Rezerwacje miejsca na szkolenie pod adresem http://wirtualny-biznes.pl
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą. Organizatorzy zapewniają gwarancję satysfakcji.
Za organizację szkolenia odpowiadają:
Patronat medialny nad szkoleniem objęły: