Tarnowianie z pasją w kampanii Gemini Park
access_time 2019-11-06 23:00:00
Tylko w tym roku 50 osób związanych z miastem pojawi się w nietypowej kampanii realizowanej przez Gemini Park. Projekt pod hasłem "Tarnowskie Oblicza Mody" ma promować centrum handlowe, ale także pokazać Tarnów, jako miasto tętniące wyjątkowymi ludźmi. O niecodziennym przedsięwzięciu rozmawiamy ze Zbigniewem Nowakiem, dyrektorem Gemini Park Tarnów. W kampaniach centrów handlowych zwykle występują modelki, u Państwa pojawiają się zwykli ludzie związani z Tarnowem i regionem. Skąd pomysł na ten odważny krok?

Zbigniew Nowak: Z racji tego, że od blisko 10 lat Tarnów jest domem naszej galerii, postanowiliśmy to zaakcentować. Dlatego też bohaterów naszej kampanii poszukaliśmy wśród osób związanych z Tarnowem i regionem, którzy na co dzień robią rzeczy niezwykłe, a tym samym nadają koloryt miastu. Do samej kampanii, która już trwa i będzie w sumie trwać kilkanaście miesięcy, zaprosiliśmy blisko 100 ambasadorów. Są wśród nich między innymi plastycy, muzycy, tancerze, ale także nauczyciele i działacze społeczni. To osoby doskonale znane lokalnej społeczności, które swoją aktywnością wnoszą wiele dobrego w rozwój miasta i regionu. Jednocześnie nie są to celebryci. Lubimy o nich mówić jako o zwykłych-niezwykłych ludziach, których można spotkać na billboardzie, ale także w kolejce w sklepie i na ulicy.

I to właśnie ci zwykli-niezwykli ludzie trafili do Państwa reklam?

Tak, w tym roku podczas 10 odsłon kampanii zaprezentujemy łącznie 50 ambasadorów w różnym wieku, w tym między innymi sylwetki muzyków Jerzego Durała czy Piotra Kity, malarza Jacka Hazuki, fotografa Pawła Topolskiego, kolarza Mirosława Bieniasza, wspinaczki Anny Brożek czy biegaczki Joanny Mazur. Tym samym mieszkańcy Tarnowa będą mogli lepiej ich poznać, a my będziemy mogli zwrócić uwagę na to, co najważniejsze w naszym regionie - ludzi z pasją potrafiących zainspirować do działania. Jednocześnie także, jako centrum handlowe, pokażemy, że w byciu modnym nie chodzi tylko o , stylizację czy make'up, ale przede wszystkim o wyrazistą osobowość.

Na kampanii zyskują ambasadorzy, którzy są zauważani, a jak zyskuje Gemini Park?

Rola galerii w Tarnowie wykracza daleko poza tradycyjną rolę obiektu handlowego. Staramy się być miejscem, które integruje społeczność i pełni funkcję kulturotwórczą. Tym razem robimy to przy aktywnym udziale ambasadorów, ludzi wyjątkowych ze względu na swoją profesję czy pasję. Nie ograniczamy się przy tym do pokazywania ich wizerunku na billboardach. Tylko w tym roku wspólnie z ambasadorami zorganizowaliśmy aż 16 różnych wydarzeń, w tym między innymi targi dla młodych rodziców i dzieci, bezpłatne znakowanie rowerów i psów ze Strażą Miejską, casting do dzieła Piotra Barszowskiego "Ostatnia Wieczerza", występy mistrzyń tańca, flashmob z Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Tarnowie czy Festiwal Foodtrucków, Muzyki i Koloru, w którym udział wzięło kilkunastu naszych ambasadorów, związanych głownie z muzyką i tańcem. Są to więc działania nietypowe, które daleko wykraczają poza zwykłą kampanię wizerunkową.

Ta oryginalność to największa siła tego projektu?

Zdecydowanie. Rzadko zdarza się, że bohaterowie reklam dosłownie schodzą z tablic, rzadko także ich poziom zaangażowania w projekt jest tak duży. Warto tutaj też nadmienić, że każda z osób biorących w nim udział robi to nieodpłatnie. Ambasadorzy widzą bowiem, że "Tarnowskie Oblicza Mody" to coś więcej niż kampania reklamowa, to projekt zmieniający wizerunek Tarnowa i to dzięki nim.

Artykuł sponsorowany.

Komentarze...