Osią kampanii jest specjalnie przygotowana strona internetowa pasujedociebie.eu, której główny element stanowi gra - quiz. Uczestnik, po wcześniejszym zalogowaniu się na stronie, odpowiadając na pytania, odkrywa kolejne części puzzli. Jedna gra składa się z 6 pytań dotyczących Województwa Małopolskiego.
Uczestnik wybiera prawidłową odpowiedź spośród 3 propozycji. Każda poprawna odpowiedź, odkrywa fragment zdjęcia - puzzla z charakterystycznym dla Małopolski motywem. Na zakończenie rundy, po przejściu 6 pytań pojawia się całe zdjęcie, a gracz musi odgadnąć co na nim widnieje.
Gra kończy się po 3 rundach, wygrywa osoba, która zdobędzie największą liczbę punktów w jak najkrótszym czasie. O miejscu w tzw. rankingu „Mistrza Województwa Małopolskiego” decyduje suma zgromadzonych punktów i czas, jaki gracz poświęcił na jedną grę. W quizie można brać udział nieograniczoną liczbę razy.
Dla Mistrza Województwa przewidziana jest atrakcyjna nagroda - weekend w czterogwiazdkowym hotelu na terenie Małopolski.
Hasło tegorocznej kampanii, „Małopolska pasuje do Ciebie” nawiązuje do specyfiki całego województwa.
- Małopolska to region niezwykle bogaty i różnorodny – mówię tu nie tylko o dziedzictwie historycznym i kulturalnym, ale także o zróżnicowaniu terenu i krajobrazu. Jesteśmy wyjątkowym województwem o wielu twarzach: od pięknego, atrakcyjnego turystycznie Podhala, przez uprzemysłowiony zachód, aż po Kraków, który jest naszą stolicą, wizytówką i dumą. Każdy znajdzie u nas coś dla siebie – podkreśla
Marszałek Województwa Małopolskiego, Marek Sowa.
- Koncepcja gry to poznawanie Małopolski za pomocą rozwiązywania zagadek. Chcemy, by każdy mieszkaniec naszego województwa miał szansę odkryć swoją Małopolskę, dowiedział się o naszym regionie czegoś nowego, poznał urokliwe miejsca, o których nie miał do tej pory pojęcia – dodaje
Leszek Zegzda, Członek Zarządu Województwa Małopolskiego oraz Prezes Małopolskiej Organizacji Turystycznej.
Zagrać w konkursową grę można również na żywo w plenerze, przy okazji wydarzeń organizowanych w ramach Małopolskiego Festiwalu Smaku. Zwycięzca zostanie wyłoniony podczas Wielkiego Finału połączonego z Grą Miejską 30 sierpnia na Placu Wolnica w Krakowie.
Dodatkowo, w ramach dopełnienia kampanii, organizowany jest również konkurs fotograficzny. Na małopolskim profilu facebookowym powstaje również aplikacja, za pomocą której będzie można przesyłać zdjęcia, zrobione w takim miejscu Małopolski, które najbardziej pasuje do adresata.
Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności województwa, zarówno wśród mieszkańców, jak i odwiedzających region turystów.